Wednesday 27 June 2012

MeRoDam Satay

Agak2 korang, penah merasa x macam nk makan sesuatu tu time tu jugak.. Kalu ley, bila terasa je nak trus depan mata? Haaaa.... Tu namanya MERODAM (meroyan + mengidam).. Tuh nama saintifik aku yang buat!  Hahahahaha.. Hebat?~ Haruslah!

BBM between me & Shah   

Aku punya meroyan lapa kat satay sampai menangis la senang cakap malam tu! Kesian Enchik Shah melayan sampai kul 2am gara-gara satay.. Hahaha.... Tp sebelum bbm dgn Shah, aku ade call Kak Mast mengadu damba yang aku lapar satay.. Kot-kot la dia nak belikan ke kan pastu mai anta umah aku.. Memandangkan aku xley kuar tgh2 malam (biasa la dduk ngn mak abah)... Disebabkan Kak Mast pon x mengoffer diri utk beli cuma offer diri utk bawak aku g beli (Thank you kak!), aku pon ended call mcm tuh je la... Itu yang update status BBM, then Shah lak menegur... Malam tu aku tahan lapar psl xlalu makan makanan lain semata-mata untuk tggu esok nye satay!

Pagi nih mak aku kejut. Bangun2 tgk bfast lontong. Oh, indahnya dunia! Sedap~!!! Tengah hari tuh mmgx usik pon makanan wlaupon mak masak Rendang Daging, Sambal Ikan bilis n ape ntah. Cool la~ Tgk mmg sedap.. Tp xder selera nak makan.. Jadinya, tahan je lah perut aku sampai malam tuh Shah dtg amik kat umah then terus g D'Stall Corner ( aku pggil kedai LIVERPOOL psl penuh brg2 liverpool situ ). Shah order 10ayam & 10daging... Kenyang2!! Sambil2 tu dengar dia bercerita, best~ Hahahaha.. Nak lak dia mmg kelakar.. Lg terpesona lah dgr dia citer. LOL~!!

Then dia anta aku balik. Sebelumtu singgah 7-11 beli jajan and makanan utk COMEL. Dah beli, anta balik and hati sgt tenang! Tenang gila pasal dpt makan satay yg diidamkan! Xsangka Enchik Shah sggup amik aku semata2 bwk g makan satay je. Balik tu BBM jap sebelumdr BBM bertukar ke YM.. Melayanbeliau sampai lamata dia 'berpasir'.. Kul 2am td aku suh dia tido memandangkan kul 10am nanti dia ada appointment... Sggup melayan kerenah aku walaupon dia bz... TQ, dear! Weeeeeeeeeeee~ Sayanng kamoo! TQ so muchhh!! Really appreciate that,sayang! TQ, Enchik SHAHREEZAL.... XOXO =)

yummy yummy!!!


No comments:

Post a Comment

Dah baco dah kan den nyo post?
Apo tunggu laie?
Komen la.. Alaaaa SATU yooo...
Hahahahaa Tenkiuk!! MMuahhh!!