Thursday 19 July 2012

Eh Kenapa Blog Baru Nih Umai?

pOstEd bY::: cik umai º♥

 Assalamualaikum & Selamat Sejahtera~

Hye guys... Ok post ptg nih lebey terjerumus kepada menjawab soalan2 kawan2 kat FB yg sibuk tanya kenapa aku buat blog baru..Pasal nya blog lama sgt kontroversi.. Dan nak lupa n tinggalkan semua yg lepas2..

Erkk....ley ke terima alasan tu? Xpa..

Dgn adanya blog baru nih ,... memang aku agak penat jugak la nak menghias balik blog nih.. Tp 1thing yg aku perasan......

BLOG NIH SANGAT CERIA WARNANYAAAAA!!!!

Kannnnn.......??!!! Hahahaha... Ntah la. Lately nih mata aku lebey cepat tertumpu ke warna2 pinky2 and girlish2 nih.. Hohoho~!!!Smpaikan aku nye wallpaper for BB and Galaxy pon sgt pinky~ (FuyooooO~) Rmai lak member laki yg kenal aku lama pelik.... "Eh, ko sejak bila jd gugurl nih umai?", "eh,sgt gigirl ko skg!".. Hahahaha x kurang jugak byk yg tny psl penampilan aku yg lebih suka ber'maxi dress' dari jeans & tshirt mcm dulu... (Alaaa.. skali skala tukar angin! Hohoho)

Ok untuk blogbaru nih, mungkin aku akan lebey prihatin dgn postnye... Akan dikupas la mengenai isu2 semasa dan jugak life aku sendiri.. Dan seperti biasa.. Aku mmg ada masalah untuk end up kan post aku. So, Sekian terima kasih! Adios~

No comments:

Post a Comment

Dah baco dah kan den nyo post?
Apo tunggu laie?
Komen la.. Alaaaa SATU yooo...
Hahahahaa Tenkiuk!! MMuahhh!!